4 תשובות
מקש ימני בעכבר יש לך אופציה לפתוח תקייה חדשה אם את במסמכים או בשולחן העבודה
ואז נכנסת לבפנים ועושה העתק הדבק/גוררת את אותן תמונות
ואז נכנסת לבפנים ועושה העתק הדבק/גוררת את אותן תמונות
מקש ימני בעכבר יש לך אופציה לפתוח תקייה חדשה אם את במסמכים או בשולחן העבודה
ואז נכנסת לבפנים ועושה העתק הדבק/גוררת את אותן תמונות
ואז נכנסת לבפנים ועושה העתק הדבק/גוררת את אותן תמונות
שואל השאלה:
תודה רבה כולם;)
תודה רבה כולם;)
באותו הנושא: