9 תשובות
אם זה במצב טוב ומהשנים האלה? מאוד
הייתי מנסה למכור באיביי
שואל השאלה:
אני לא רוצה למכור את זה אני מכורה לפינק פלויד אני רק שואלת חח, ובמצב ממש טוב
הדיסק לא שווה כלום, הוא בן האלבומים הכי מוכרים
10 שקלים בערך
שואל השאלה:
חיפשתי במלא מקומות, בקושי מוכרים את הדיסק הזה
שואל השאלה:
וואי כן סליחה 1990 ומשהו
את מתכוונת לתקליט? כי דיסקים לא הגיעו לשוק עד תחילת שנות ה80 וגם אז הם לא היו סופר נפוצים וכמות גדולה מהמוסיקה עדיין יצאה על תקליטים (זה למה דיסקים נמכרו בהתחלה במה שנקרא longbox שזאת פשוט קופסא ארוכה במקום האריזות היותר קטנות שיש כיום כדי שחנויות יוכלו למכור אותם בארגזים ומדפים ששומשו למכירת תקליטים ולא לקנות מדפים חדשים)
וזה שהוא ישן לא אומר שהוא באמת שווה משהו, אלו תקליטים שיצאו בכמויות ענקיות עם מליון גרסאות ולרב רק גרסאות מאד ספציפיות יהיו שוות משהו אם בכלל
איפה חיפשת?
שואל השאלה:
גוגל, ספארי, אתרי תקליטים ודיסקים. תחפש לא יודעת