6 תשובות
the wall- another brick in the wall
the dark side- brain damage
the dark side- brain damage
קשה לבחור שיר אחד, הן הרי יצירות שלמות בפני עצמן.
בכל האלבומים:
the piper at the gates of dawn - lucifer sam
a saucerful of secrets - a saucerful of secrets
more - the nile song
ummagumma - astronomy domine
אני יודע שהוא מהאלבום הראשון אבל הביצוע כאן מושלם.
atom heart mother
כאן יש כמה. fat old san, if והארוחה הפסיכדלית.
meddle
echoes בהחלט לוקח.
obscured by clouds
פחות אהבתי את האלבום הצרפתי אבל stay לא רע.
the dark side of the moon
קשה מאוד אני אוהב את כולם (חוץ מ money שלדעתי מצוין אבל פחות טוב משאר האלבום).
brain damage או time.
wish you were here
shine on you crazy diamond עדיפות קלה לחלק הראשון, עד 5. אני אוהב את כל שירי האלבום מאוד.
animals
sheep
the wall
עוד פעם, כולם ממש טובים. אבל comfortably numb מנצח.
the final cut - the final cut
the division bell
a great day for freedom
a momentary lapse of reason
sorrow
the endless river
אין ספציפי.
מבוסס על כמות השמעות. יש לי את הדיסקים המקוריים של כולם למעט הראשון והאחרון.
בכל האלבומים:
the piper at the gates of dawn - lucifer sam
a saucerful of secrets - a saucerful of secrets
more - the nile song
ummagumma - astronomy domine
אני יודע שהוא מהאלבום הראשון אבל הביצוע כאן מושלם.
atom heart mother
כאן יש כמה. fat old san, if והארוחה הפסיכדלית.
meddle
echoes בהחלט לוקח.
obscured by clouds
פחות אהבתי את האלבום הצרפתי אבל stay לא רע.
the dark side of the moon
קשה מאוד אני אוהב את כולם (חוץ מ money שלדעתי מצוין אבל פחות טוב משאר האלבום).
brain damage או time.
wish you were here
shine on you crazy diamond עדיפות קלה לחלק הראשון, עד 5. אני אוהב את כל שירי האלבום מאוד.
animals
sheep
the wall
עוד פעם, כולם ממש טובים. אבל comfortably numb מנצח.
the final cut - the final cut
the division bell
a great day for freedom
a momentary lapse of reason
sorrow
the endless river
אין ספציפי.
מבוסס על כמות השמעות. יש לי את הדיסקים המקוריים של כולם למעט הראשון והאחרון.
אני לא מצליחה להחליט.
אגב כיף לי כשאני שומעת את האלבומים מתוך recorders שדיוויד גילמור ורוג'ר בעלי ווטרס חתמו עליהם.
אגב כיף לי כשאני שומעת את האלבומים מתוך recorders שדיוויד גילמור ורוג'ר בעלי ווטרס חתמו עליהם.
חח אהבתי את השם
יש לי את הדיסקים המקוריים של כל האלבומים חוץ מthe piper at the gates of dawn וthe endless river. יש לי גם את pulse ואת relics ואת delicate sound of thunder ואת הסרט the wall. יש לי את הסרט the wall של רוג'ר ווטרס ואת live in pompeii של דיוויד גילמור. יש לי עוד פריטים של פינק פלויד כמו ספר ופוסטר.
מה לעשות, פינק פלויד זה דרך חיים.
וואו אני נשמע קצת משוגע
יש לי את הדיסקים המקוריים של כל האלבומים חוץ מthe piper at the gates of dawn וthe endless river. יש לי גם את pulse ואת relics ואת delicate sound of thunder ואת הסרט the wall. יש לי את הסרט the wall של רוג'ר ווטרס ואת live in pompeii של דיוויד גילמור. יש לי עוד פריטים של פינק פלויד כמו ספר ופוסטר.
מה לעשות, פינק פלויד זה דרך חיים.
וואו אני נשמע קצת משוגע
ממש ממש לא משוגע. אבא שלי קנה יותר מידי מארזים ודיסקים של פינק פלויד פעם.. אז הוא הביא לי את המארז של shine on .. זה מדהים יש שם ספר ויש שם דיסק של early singles.. אגב בן כמה אתה?
16
יש לי את הספר pink floyd: the story behind every track
יש לי את הספר pink floyd: the story behind every track
באותו הנושא: