התחברות הרשמה

יש לי ממד בבית לישון בחדר שלי או בממד

הקטע זה שזה כפיות עם ההורים
17 ביוני 2025, 15:53
אזעקהשינהלילההמצב הבטחוני    
3 תשובות
אני ישנה בחדר וכשיש אזעקה בלילה אני שומעת וקמה לממד
ש
שם משתמשת69
בחדר
אם יהיה משהו תלכי לממד
BATMAN
אם יש אפשרות לישון בממד אז למה לא?
L
Lionel Andrs Messi Cuccittini
באותו הנושא:
רצוי לישון בממד או שאני יכולה לישון בחדר שלי?
לישון היום בממד או בחדר רגיל? (אזור המרכז)
אני גרה בירושלים מה אתם אומרים לעבור לישון הלילה בחדר ממד?
לא הבנתי אפשר לישון בבית ושיש אזעקה ללכת לממד או שצריך לישון בממד?
לישון/לחיות בממד זה רע?
מי שהחדר שלו ממד או יש לו ממד בבית ומכיר את הבעיה
כדאי לי ללכת לישון בממד או בחדר שלי?
איך זה לישון בממד? למי שיש לו חדר בממד
אתם חושבים שכדאי לי לישון היום בממד?זה החדר של אחותי התאומה
אנשי המרכז אמורים לישון בממדים? אתם ישנים בממד?
אפשר ללכת לישון בחדר סוף סוף וללא בממד? :(