3 תשובות
היי אנונימית יקרה,

שומעת במילים שלך את תחושת התסכול שאולי עולה מהקשר שלך עם אבא שלך, כמה אולי מה שהוא אומר או עושה יכול להרגיז ולהעלות תחושת מיאוס, וכמה תחושת הלבד חזקה בהתמודדות מול זה... יכול להיות לא פשוט להישאר עם כל זה לבד...

לא מובן מאליו ששיתפת כאן בכנות מהלב. יכול להיות שיש גם מישהו קרוב או מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף גם אותו, לחלוק יחד את מה שמעמיס, ואולי אפילו להעלות רעיונות חדשים שלא נראו עד עכשיו.

אם תרצי לשתף עוד באופן אנונימי, מזמינה אותך לדבר איתנו, עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), בכל זמן שתרצי. תוכלי לעשות זאת באופן אישי ואנונימי בצ'אט או בווטסאפ שלנו, ונהיה שם איתך ועם כל מה שתבחרי להביא. אולי יחד נצליח למצוא את הדרך שתהיה טובה עבורך ולהרגיע קצת את הסערה שמתחוללת. תוכלי להתחבר לצ'אט דרך הקישור למטה או במספר הווטסאפ: 055-9571399.

שלך,
מתנדבת סה"ר.
אני מבין אותך ואת צודקת, זה רק משבר קטן
זה יעבור והוא ירגע והקשר שלכם יהיה בסדר:)
תקשיבי אחותי גם לי הייתה תקופה קשוחה עם ההורים פעם של מלא מריבות ודברים
בהמלצה חמה,למרות שזה קשה כל פעם שמתעצבנים עלייך תנסי לא להחזיר בצעקות
להשתדל להיות בשקט לתת לו להוציא את הכעס שלו
אם את תעני לרוב זה רק יעצבן אותו יותר ויחמיר את הסיטואציה,גם אם את הצודקת בסיפור