10 תשובות
אם אתה באמת רוצה להתקבל למגמה הזאת ואם אתה מצליח לעמוד ברמה ובעומס הלימודי, אין סיבה שתוותר על התוכנית הזאת
לפרוש באמת אני מבינה וכדאי לך לפרוש
אנונימית
להמשיך אני מנסה לא לצאץ מעמט זה קדה
שואל השאלה:
מארק, תחשוב שחברים שלך יתקבלו למגמה בלי שהם היו בתוכנית, זה מאוד מעצבן. אני מתוסכל רצחח
גם לי זה באסה ,הרעיון בעמט זה שאתה עושה חמש יחידות במצב הזה חברעם סה לא מה שחשוב קודם לימודים והשקעה
שואל השאלה:
אז אצלנו זה לא ככה, אנחנו רק מקבלים בונוס במבחנים למגמה
תשקיע זה הכל
אץה תגיד תודה לעצמך בסוף
שואל השאלה:
טוב, נראה מה אני יעשה. תודה רבה
לדעת שזה ישתלם בסוף