9 תשובות
זה החיים כאילו, גם אני לא מתה על השכנים שלי אבל לא הייתי קוראת לזה תסכול בכל זאת את יורדת בשביל עצמך והביטחון שלך
אנונימית
שואל השאלה:
^^ כמו שאמרתי אני עדיין יורדת למקלט אין שום קשר התסכול הוא מהשכנים לא מלרדת למקלט בפני עצמו
^^ כמו שאמרתי אני עדיין יורדת למקלט אין שום קשר התסכול הוא מהשכנים לא מלרדת למקלט בפני עצמו
אנונימית
שואל השאלה:
^ משתתפת בצערך אני פשוט לא סובלת אותם, ליטרלי פעם אחת הם לא רצו שאכנס עם הכלב (הוא היה קשור) כי אנשים מפחדים
^ משתתפת בצערך אני פשוט לא סובלת אותם, ליטרלי פעם אחת הם לא רצו שאכנס עם הכלב (הוא היה קשור) כי אנשים מפחדים
אנונימית
אבל את צריכה לרדת למקלט אז גם אם זה מתסכל לראות אותם את צריכה לעשות את זה ואין לך באמת עוד אופציה המקסימום זה לדבר איתם
אנונימית
^^חיים בסרט
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת ברור שאני עדיין נכנסת פשוט רציתי לפרוק כמה שאני לא סובלת את השכנים שלי
אני יודעת ברור שאני עדיין נכנסת פשוט רציתי לפרוק כמה שאני לא סובלת את השכנים שלי
אנונימית
אצלנו דווקא הם נחמדים
שואל השאלה:
בסדר מה הקשר אני עדיין אלך למקלט פשוט זה תסכול לראות את השכנים המזעזעים שלי כמה פעמים ביום
בסדר מה הקשר אני עדיין אלך למקלט פשוט זה תסכול לראות את השכנים המזעזעים שלי כמה פעמים ביום
אנונימית
גם אני שונאת את השכנים שלי כולם פה שמאלנים
באותו הנושא: