7 תשובות
מטר שישים לאישה זה מתחת לממוצע ומטר שמונים לגבר זה מעל הממוצע
לא ולא
זה לא גבוה ולא נמוך
שניהם נמוכים
אנונימי
תכלס מה זה משנה?
כאילו שיש לנו מה לעשות עם הגובה שלנו
כאילו שיש לנו מה לעשות עם הגובה שלנו
לאישה זה ממוצע לגבר זה גבוה
אנונימי
ההפך וההפך
באותו הנושא: