2 תשובות
היא אמרה שהיא דרמטית ומוקצנת כבר, וגם היא ככה בטיקטוקים שלה(ככה היא אמרה). אני חושב שמבין כולם שם היא הכי אמיתית עם עצמה(היא ותרצה).
אנונימי
כןכן זה גם כבר מציק באיזשהו שלב
כאילו סבבה, הבנו שאת עושה בדיחה מכל שטות, אפשר טיפה רצינות לפעמים.
וזה שאנשים קוראים לזה "אייקוני" זה מעצבן
כאילו סבבה, הבנו שאת עושה בדיחה מכל שטות, אפשר טיפה רצינות לפעמים.
וזה שאנשים קוראים לזה "אייקוני" זה מעצבן
באותו הנושא: