5 תשובות
קודם כל זה טוב שאת מרגישה ככה כי זה אומר שאכפת לך :)
דבר שני, אם חשוב לך, ואת יכולה, אולי אחרי שהמטוסים יחזרו לטוס, את תוכלי לחזור לארץ
דבר שני, אם חשוב לך, ואת יכולה, אולי אחרי שהמטוסים יחזרו לטוס, את תוכלי לחזור לארץ
שואל השאלה:
אני לא רוצה לחזור לגור בארץ ואני גם מפחדת לטוס
אני לא רוצה לחזור לגור בארץ ואני גם מפחדת לטוס
אנונימית
אז את יכולה אולי להיות במפגשים יהודיים בחול וככה להרגיש יותר קרובה לעם שלנו. אבל הכי חשוב שאכפת לך
שמעי קודם כל זה אומר עליך המון שאכפת לך ככה אבל את לא צריכה להרגיש אשמה בכלל! זאת הרי לא אשמתך שקורה פה מה שקורה פה ומותר לך להרגיש חופשייה. דווקא תנצלי את העובדה שאת לא בתוך כל הכאוס והבלאגן ומקסימום אם התחושה הזאת לא עוברת את יכולה להתפלל על החיילים מרחוק או להתפלל בכללי שהכל יהיה בסדר. זה אולי יגרום לך להרגיש טוב יותר, להרגיש שאת גם חלק. בקיצור יש לך זכות לחיות איפה שאת רוצה וזה מובן לגמרי. לאן עברת אם אפשר לשאול? אולי יש שם באמת קהילות יהודיות שתוכלי לדבר איתם על זה
שואל השאלה:
אני גרה בארה"ב, וכן אני כבר חלק מהקהילה היהודית פה
אני גרה בארה"ב, וכן אני כבר חלק מהקהילה היהודית פה
אנונימית
באותו הנושא: