התחברות
הרשמה
למה אנשים שואלים באנונימי אם מימלא אפאחד לא מכיר אותם באתר?
לאיודעת זה סתם מוזר
10 בינואר 2023, 09:21
אנונימיות
פרטיות
מוזר
ממש מוזר
זהו
2 תשובות
כי כן מכירים לפעמים או אם מזהים אחכ
ב
בורקסון
כי אולי מכירים את החשבון?
:
:)244
באותו הנושא:
למה אנשים שואלים שאלות באנונימי
למה אנשים פה שואלים שאלות באנונימי כשאין סיבה לשים על אנונימי באותה שאלה?
למה אנשים שואלים שאלות באנונימי הרי גם כך אנשים לא מכירים אתכם ואת הכינויים שלכם
למה רוב האנשים שואלים פה שאלות באנונימי?
נאמנים יכולים לראות פרופיל של אנשים שעונים /שואלים באנונימי?
למה אנשים שואלים שאלות באנונימי?
למה הרבה אנשים שואלים או עונים באנונימי על שאלות מאוד נורמטיביות ולא מפדחות?
למה אנשים שואלים פה באנונימי?
אם הסטיפס גם כך אנונימי למה אנשים שואלים שאלות באנונימי?
למה אנשים שואלים/עונים באנונימי
עונים בכירים ונאמני סטיפס יכולים לראות מה המשתמש של אנשים שואלים או עונים באנונימי?