6 תשובות
מה?!
בני אדם נפצעו כי הם לא נכנסו למקלט
מה את חושבת שיקרה עם כל כך הרבה אנשים?
מאמינה, ברור שלפחות ה"סבב" הזה לפחות יש בו טיפת אמת ויש אויב אבל פרופסור אחד האיר את עיני כשאמר מי באמת יורה עלינו ב2023/4 כשביקשו לא לצלם
מה.
נניח שנלך כמו שאת אומרת, וכל הקורונה היתה חרטא. לדעתי זו קונספירציה, אבל נגיד נלך איתך.
את פיזית רואה טילים מתעופפים ונופלים. זה אשכרה משהו פיזי שאת רואה.
איפה יכולים לעבוד עלייך פה? איפה?

ואז את קוראת לנו שטופי מוח.
שהדבר הכי מטומטם בעולם זה קונספירציות שאומרות שכולם נגדך וכולם כבשים
זה בולשיט
ללא ספק
ויש בידי ובידי רבים את ההוכחות לכך

הם רוצים שנהיה 'צייתנים' שלהם..
אבל כתוב שה' יעמיד עלינו מלך שגזורתיו קשות כהמן אם לא תהיה תשובה

תקחי לך דוגמאות -
אנשי פוליטיקה אמרו לציבור שאסור להתקהל אבל הם בעצמם התקהלו וחגגו מה שהם רוצים
אחד מהם דיבר במסיבת עיתונאים שצריך לשמור על ההנחיות, על מרחק בין אנשים, בלי התקהלויות ומיד לאחר מכן, הלך למסיבת יום הולדת של משפחה שלו..
אנונימי
ישראל יורה טילים על עצמה