5 תשובות
קל
היה סבמבה במבה
אחלה קורונה תענוג
בהתחלה ממש בהתחלה היה קשה(מבחינת הסימפטומים) אחר כך היה יותר סבבה
זה קצת כאבי ראש ועייפות לא מעבר (לפחות ככה זה היה אצלי)
באותו הנושא: