5 תשובות
היה סבמבה במבה
אחלה קורונה תענוג
בהתחלה ממש בהתחלה היה קשה(מבחינת הסימפטומים) אחר כך היה יותר סבבה
זה קצת כאבי ראש ועייפות לא מעבר (לפחות ככה זה היה אצלי)