11 תשובות
אביטח
זה ישמע הכי מגעיל בעולם אבל משהו בטעם הזול של פינלנדיה ממש נחמד לי.
הכל חוץ מאבסולוט אחלה.
אני לא כל כך אוהבת וואדקה אבל בכללי שאני שותה אני מערבבת עם מיץ תפוזים
וואן גוך אסאו ליצ' רוברטו אבטיח
שואל השאלה:
פינלנדיה זה מחריד אחי
אנונימי
שואל השאלה:
וואן גוך אסאי יש לי זכרונות לא טובות בכלל מהוודקה הזאת
אנונימי
אבסולוט זה מחריד
אבסלוט סמכו עליי!!
אין לזה טעם אבל זה כזה חלק וכיף לשתייה
האבטיח של רוברטו יש לו טעם לוואי ויש לי להקיא כשאני מכניסה אותו לפה
וואן גוך אסאי זה כמו מיץ, לערבב עם מיץ תפוזים ובכלח
פינלנדיה זה טעים כי אני יודעת ששתיתי ושעדיין נשאר לי כסף.
מי אתם לוזרים ששותים פינלנדיה
וודקה זה לא לטעם, אם חייב לבחור אז רוסקי סטנדרט קרה עם אנשים טובים