14 תשובות
פשוט וודקה
פינלנדיה זאת הוודקה הראשונה שטעמתי עם לימונדה וואי מבטיחה שתיתי 5 כוסות לא הרגשתי כלום!!
הכל מגעיל אני מערבב עם אקס אל
^^אמלה ממש לא פילנדיה זאת הוודקה האחרונה לנסות היא הזולה..
ולשאלתך בלוגה/גרייגוס עם ערבוב מין הסתם
ולשאלתך בלוגה/גרייגוס עם ערבוב מין הסתם
פינלנדיה זה בן זונה מה זול
אחותי זאת הוודקה הזולה שקונים בלית ברירה חחחח
גם מבחינת איכות וגם המחיר
גם מבחינת איכות וגם המחיר
שואל השאלה:
מה עם אבסולוט? זה גם טוב?
מה עם אבסולוט? זה גם טוב?
מבחינת המחיר כן כי אני לא אשלם 150 שקל על בקבוק אלכוהול אבל היא איכותית ממש וטעימה
פילנדיה לא וודקה איכותית זאת עובדה.
אבסולוט וודקה ממש כבדה לא הייתי מתחילה איתה
אבסולוט וודקה ממש כבדה לא הייתי מתחילה איתה
אז מה יותר איכותי מפינלנדיה?
תשתי פינלנדיה אבל תקפיאי לפני , תהני
רוסקי
וודקה לא טעים
עדיף לנסות קוקטיילים, יין ושמפניה (בעיקר קוקטיילים)
עדיף לנסות קוקטיילים, יין ושמפניה (בעיקר קוקטיילים)
^^^^כל וודקה אחרת..
בלוגה,גרייגוס,רוסקי
בלוגה,גרייגוס,רוסקי
באותו הנושא: