11 תשובות
תאיים בתביעה
למרות שכנראה זה יהיה קשה מידי לתבוע אותו
אפשר גם לאיים בשיימינג
בשני המקרים כדאי תוך כדי למצוא עבודה חלופית
למרות שכנראה זה יהיה קשה מידי לתבוע אותו
אפשר גם לאיים בשיימינג
בשני המקרים כדאי תוך כדי למצוא עבודה חלופית
תבדוק באתר כל זכות על הלנת שכר
רק איום יעזור פה
שואל השאלה:
אני עוד לא אתקדם לשלב של התביעה
מה הצעדים לפני השלב הזה
אני עוד לא אתקדם לשלב של התביעה
מה הצעדים לפני השלב הזה
העיקר זה האיום
ושיהיה אמין
אתה יכול לפגוש עורך דין אבל כמו שאמרתי כנראה זה יהיה יקר מידי ולא משתלם
ושיהיה אמין
אתה יכול לפגוש עורך דין אבל כמו שאמרתי כנראה זה יהיה יקר מידי ולא משתלם
שואל השאלה:
לא יודע
השאלה אם זה חכם לעבור כבר עכשיו לשפה כזאת כי הוא באמת אחלה בן אדם בדרך כלל
לא יודע
השאלה אם זה חכם לעבור כבר עכשיו לשפה כזאת כי הוא באמת אחלה בן אדם בדרך כלל
איפה אתה עובד אם אפשר לשאול?
אנונימי
שואל השאלה:
סתם איזה סופר אקראי
סתם איזה סופר אקראי
אם אתה אומר שהוא אחלה בן אדם, אתה יכול גם לקחת אותו לשיחה ולשאול אותו *קצת* בתקיפות מה קורה עם המשכורת אבל תתן לו להבין שאתה רציני
שואל השאלה:
אוקיי זה רעיון טוב תודה
אוקיי זה רעיון טוב תודה
באותו הנושא: