10 תשובות
לפעמים
כן
לפעמים
לא..
אם זה לכמה דקות בשביל לקנות משהו בסופר, חוץ מזה אני לא יוצא עם פיג'מה
אני לא לובש פיגמה בכללי גם כשאני בבית אז אני פשוט מוציא את הכלב עם המכנס שישנתי איתו וחולצה כלשהי
לא
זה תלוי לגמרי אבל בעיקרון אין לי בעיה לצאת עם פיגמה מהבית אם זאת השאלה
הייתי יוצאת בפיג'מה לפעמים כשלא היה לי כוח
לפעמים
באותו הנושא: