2 תשובות
אין שיעור ספציפי שבו מתחילים ללמוד חניות, אצל כל מורה זה משתנה, יש מורים שיתחילו לעבוד איתך על חניות בשיעור 10, ויש מורים שיתחילו לעבוד איתך על חניות בשיעור 20.
בדרך כלל בשיעור האחרון אם בכלל..
אותי המורה לימד חניות בשיעור לפני הטסט וזה כי ממש לחצתי, בכללי חניות זה די קל וכמעט ולא מכשילים על זה, מה גם שזה מלא תרגול וגם ככה למורה אין זמן לזה אז הוא מעדיף ללמד דברים שימושיים לטסט ולא חניות