5 תשובות
שואל השאלה:
כן לפעמים באמת עדיף אבל לא תמיד יש כאלו שעל דברים לא הכי גדולים אומרים את זה
כן לפעמים באמת עדיף אבל לא תמיד יש כאלו שעל דברים לא הכי גדולים אומרים את זה
אנונימי
כי יש דברים שאי אפשר להתעלם מהם
תלוי מה
יש מקרים שבאמת צריך להיפרד
יש מקרים שבאמת צריך להיפרד
כי לברוח יותר קל מלהתמודד
כי הם לא בזוגיות עצמה וזה קל לדבר על משהו שלא נוגע אלייך. למרות זאת, יש מקרים שבאמת צריך להיפרד והבחור/ה שמאוהבים לא רואים את זה. במקרים כאלה טוב לקבל נקודת מבט מבחוץ.
באותו הנושא: