17 תשובות
בחיים לא
בחיים לא
זוגיות לא

אם הוא ערבי אבל ציוני כמו יוסף חדאד אז אין לי בעיה שיהיה חבר שלי
אנונימי
חס ושלום
בחיים לא
לא. וכן, הייתה בעיה.
לא הייתי נכנס לשום מערכת יחסים שהיא מעבר לביזנס כמו לקנות אוכל או לשטוף את האוטו עם ערבי.

וכן גם את הערבים שציינתי אני בוחר בקפידה
אנונימי
ואגב לא צריך להעלות את יוסף חדאד כל פעם לדיון הוא מה שנקרא חסיד אומות עולם.
מן הסתם שהייתי גם מארח אותו בבית בשמחה.
אבל רוב הערבים שגרים פה ממש לא כמוהו
אנונימי
בן זוג לא
חברה תלוי
זוגיות לא, אבל אין לי בעיה עם פלישה קרקעית זמנית
שואל השאלה:
^ באיזה מובן?
אנונימית
במובן של מבצע צבאי של לילה אחד
שואל השאלה:
כן אה
אנונימית
ולהגיד לה תוך כדי "תגידי שירושלים היא של היהודים ושאין דבר כזה פלסטין"
כן למה לא? אם אנחנו אוהבים אחד את השנייה אז למה שזה שהיא ערבייה יפריע לי
אנונימי
אין לי בעיה להיות חבר של ערבים או שתהיה לי בת זוג ערבית