10 תשובות
אממ לאלא שחררי את זה
או שתבקשי אינסטגרם
תרדי מהעץ שעלית עליו.. לא יעבוד סורי לבשר לך זה סטיפס לא אתר היכרויות
גם אני ואנחנו שנתיים ביחד
שואל השאלה:
מה הקשר עץ שעליתי עליו ? גם הרחוב זה לא מקום להכיר ועדיין מכירים בו
אנונימית
עזבי היא סתם מדברת שטויןת
זה נחשב להתאהב??
אני עושה את זה כמעט לכל מי שאני מדברת איתו אחרי היי וביי אחד...
איך אפשר?
וגם ממש חבל אין למה
ולפחות שיהיה סטוק בפלטפורמה אחרת חחח
או כמו שמישהי אמרה לבקש אינסטגרם פשוט
יואו עכשיו מעניין אותי מי זה חחח