10 תשובות
שואל השאלה:
יש תמונת פרופיל ואנחנו מתכתבים
איך התאהבת במחשב מתכתב אחותי את לא באמת מכירה אותו ?
כמה זמן אתם מכירים?
שואל השאלה:
1אני בן
2 אנחנו מתכתבים שבועיים בערך
שואל השאלה:
ןהשיחות כל כך זורמות וכיפיות
אז מה זה ליטרלי טלפון אתה לא יודע באמת מה האופי שלה במציאות די להיות פדחן
אנונימי
אם יש זרימה והכל עובד טוב אז זה בסדר גמור
לא התאהבת
סתם קראש שיעבור לך
אתה לא באמת מכיר אותה במציאות וחוץ מזה אתה בן 13 מה אתה צריך את זה עכשיו
אנונימית
אין מה למהר עם זה
קודם כל זה סטיפס, אתה לא באמת מכיר אותה וזה רק ההתכתבות.
מבינה את ההרגשה הזו אבל זה לא באמת להתאהב.. להתאהב זו מילה גדולה
לדעתי כדאי להמשיך את הקשר אם זה מרגיש לך שיכול לצאת מכאן משהו ואחרי תקופה יחסית ארוכה שאתם מדברים וסומכים אחד על השנייה אפשר להתקדם עם זה
יאיי, זה ממש חמוד שמהתכתבות אתה נדלקת עליה.. זה אומר שאתה ממש מחבב אותה(:
וכן, תעשה את הצעד!!