8 תשובות
כי כשכל הזהות שלך מבוססת על לשמר סדר ישן כל דבר חדש מרגיש כמו איום על הקיום. קל יותר לשנוא את השונה מאשר להתמודד עם זה שאולי אתה לא כזה חזק ובטוח בעצמך כמו שחשבת
שואל השאלה:
אני באמת מנסה לא לשנוא אותם אבל הם אנשים פשוט כלכך רקובים מוסרית
אני באמת מנסה לא לשנוא אותם אבל הם אנשים פשוט כלכך רקובים מוסרית
אנונימי
הבעיה של שמרנים היא לא אנשים ששונים מהם.
היא אנשים ששונים מאיך שפעם היו אנשים.
היא אנשים ששונים מאיך שפעם היו אנשים.
שואל השאלה:
אני אוהב לא לשמור מצוות,ציזברוגר זה כלכך טעים
אני אוהב לא לשמור מצוות,ציזברוגר זה כלכך טעים
אנונימי
תגובה כל כך ילדותית ולא עניינית
חשבתי שזו שאלה רצינית - טעיתי
ביטלתי התראות שלא אכנס לכאן
עונים לך ואתה ככה מזלזל ואחרי זה מתפלא למה אנחנו "רקובים מוסרית"
חשבתי שזו שאלה רצינית - טעיתי
ביטלתי התראות שלא אכנס לכאן
עונים לך ואתה ככה מזלזל ואחרי זה מתפלא למה אנחנו "רקובים מוסרית"
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא לוקח שמרנים ברצינות מצטער עניתי לשאר האנשים
אני לא לוקח שמרנים ברצינות מצטער עניתי לשאר האנשים
אנונימי
חוסר בspice ביום יום
משעמם להם אז הם נדחפים
משעמם להם אז הם נדחפים
אנחנו "רקובים מוסרית"?
אתה באמת רוצה לראות כמה רקובה מוסרית כל אידיאולגית הליברליזם והנאורות?
אותם אלו שמרחמים על מחבלים?
תגדיר "אובססיה"?
התופעה של יהודים שאינם שומרים תורה ומצוות זו תופעה די חדשה שבאה בגלל תנועת ההשכלה
אתה באמת רוצה לראות כמה רקובה מוסרית כל אידיאולגית הליברליזם והנאורות?
אותם אלו שמרחמים על מחבלים?
תגדיר "אובססיה"?
התופעה של יהודים שאינם שומרים תורה ומצוות זו תופעה די חדשה שבאה בגלל תנועת ההשכלה
אנונימי
באותו הנושא: