13 תשובות
כן
כן
כן
איזו סאחית damn
לא כזה קשור אבל אני יכולה לשאול בנות כמה אתן? אולי זו התנהגות שהגיונית לגיל שלכן כי היא לא מבינה עוד מה לעשות ואיך לעזור לך
א כן ברור למה שהיא תדווח למנהלת? אם כבר להורים וגם זה מה
אפ עדית עם טוש אני בטוחה שזה לא נראה כזה מציאותי התגובה שלה הייתה באמת מוגזמת אולי היא ממש דאגה לך? גם אם כן, זה לא סיבה להתקשר למנהלת
אפ עדית עם טוש אני בטוחה שזה לא נראה כזה מציאותי התגובה שלה הייתה באמת מוגזמת אולי היא ממש דאגה לך? גם אם כן, זה לא סיבה להתקשר למנהלת
ממש הגזימה
שואל השאלה:
אנחנו בנות 15
אנחנו בנות 15
אנונימית
נתקי איתה קשר הצילו
אנונימית
רגע מה
לא אז לא משנה היא באמת הגזימה
לא חייב לנתק קשר פשוט תדברו על זה ותשאלי למה שתעשה את זה
לא אז לא משנה היא באמת הגזימה
לא חייב לנתק קשר פשוט תדברו על זה ותשאלי למה שתעשה את זה
^כן לגמרי זה לא סיבה לנתק קשר אל תפגעי בה בגלל דבר כזה
כן, מאוד
איזה בכיינית היא איכ מה זה תנתקי איתה קשר
באותו הנושא: