5 תשובות
אני חושבת שאם את נהנת מזה ואם את מתחברת אז אין משהו לא בסדר..
מוסיקה זה מוסיקה
לי אישית זה היה מפריע כי בשבילי זה לא רק לשמוע מוזיקה, אני גם מתחברת לאמן
אבל אם לך זה לא מפריע זאת לא אמורה להיות בעיה לא?
שואל השאלה:
יש הרבה להקות בג'אנר מסוים שהן נאציות.
אנונימי
כל אחד חושב אחרת.. אני ממש לא חושבת שמגיע להם ליהנות מההנאה שלי.
איכס גועל נפש של אנשים.
על איזה להקמה את מדברת?
אנונימי