10 תשובות
אחלה ששון יש לו אחלה שירים
מנחגנה
גרועה סןרי
לא שומעת אבל הוא נראה כל כך חמוד
השירים לא ממש לטעמי אבל בתור בן אדם אני חולה עליו אין טובים ממנו
הוא באמת מדהים
הוא באמת מדהים
לא חושבת עליו אבל רק אהבת חינם בלי שנאה
אנונימית
הוא חמוד ויש לו שירים חמודים אבל הוא מדי מחורפן קצת
הוא קצת מוזר. אני גם לא אוהב את הסגנון שלו
שנאת חינם
בן אדם- לא יודעת
שירים- גועל נפש
שירים- גועל נפש
באותו הנושא: