11 תשובות
שואל השאלה:
זה לא היה בכבוד שלו לשיר שירים של ששון ושיחק אותה שהוא לא יודע את המילים
ואז שהגיעו השירים של איתי הוא בקושי נתן לששון לשיר למרות שעל הטלוויזיה הקטנה הזאת היה רשום ש ששון צריך לשיר
אנונימית
אולי הוא לא ידע את המילים באמת
כי הוא יודע ששון לא רואה אותו והוא היה מוציא אותו קטן לעומתו ששון באמת עשה לו קרקס אתמול
אנונימי
שואל השאלה:
רשום את המילים
יש טלוויזיה קטנה כזאת על הרצפה רושמים שם את המילים ותור מי לשיר
אנונימית
לא ראית כולם צרחו את השירים של ששון רק לא את של איתי לוי ששון עשה לו בית ספר
אנונימי
עשה לאיתי לוי בית ספר
אנונימי
מי זה ששון שאולוב בכלל חחח
איך הוא התנהג אליו
אנונימי
האמת הרגשתי רע בשביל ששון אני לא מעריצה שלו אבל בסהכ הוא ילד שרוצה להצליח וזה היה נראה שבא לו לבכות באותו הרגע כי בואו זה לא נעים
שואל השאלה:
^^בול מה שאני חשבתי
אנונימית