5 תשובות
שואל השאלה:
לא אכפת לי מהצבע עיניים ועור... ואני לא סובל נשים לבנות כי הן הגזעניות הכי גדולות שיש
לא אכפת לי מהצבע עיניים ועור... ואני לא סובל נשים לבנות כי הן הגזעניות הכי גדולות שיש
וממש לא רוב האנשים ככה
לא יודעת במי אתה נתקל
לא יודעת במי אתה נתקל
לא מסכימה.
כנראה רוב הסביבה שלך זה אנשים עם סטנדרטים כאלו. זאת התנהגות שטחית בעיניי
כנראה רוב הסביבה שלך זה אנשים עם סטנדרטים כאלו. זאת התנהגות שטחית בעיניי
כל מה שכתבת זה ממש הכללה
אנונימית
לא כי אתם
רוצים בלונדיניות עם עיניים כחולות אסור לנו להעדיף חתיך?
רוצים בלונדיניות עם עיניים כחולות אסור לנו להעדיף חתיך?
באותו הנושא: