15 תשובות
מסכימה
מבחינת מוזיקה?
2024 הייתה השנה הכי גרועה נקודה.
2024 הייתה השנה הכי גרועה נקודה.
לא
לא, אבל את תמיד מוזמנת להעשיר את הטעם שלך במוזיקה לעוד סגנונות
כן.
כן חד משמעית כן
ממש לא
מסכים
השנים הטובות של המוזיקה היו שנות ה70-80
היום כל השירים זה "השם יתברך", ועוד כל מיני שירים שקשה לשמוע
פעם הייתה מוזיקה טובה של להקות כמו ac/dc, bon jovi, beatles, the monkeys, queen
השנים הטובות של המוזיקה היו שנות ה70-80
היום כל השירים זה "השם יתברך", ועוד כל מיני שירים שקשה לשמוע
פעם הייתה מוזיקה טובה של להקות כמו ac/dc, bon jovi, beatles, the monkeys, queen
לא
לא כל השנים האחרונות היו גרועות באותה המידה אם לא יותר
לא
יצא האלבום hit me hard and soft!
^^ שיר אחד של קארטי>כל הלהקות שאמרת
ממש לא מסכים! שנה מעולה הייתה
אני שומע בעיקר היפ הופ, והשנה פרחנו
אבל גם אם אצא מהתחת של עצמי, כל הפופסטארז הוציאו אלבום השנה
טיילור, בילי, ביונסה, סברינה, צ'ארלי, ולאידע בטח עוד
תגדיר שנה גרוע, אני ממש לא חושב
אני שומע בעיקר היפ הופ, והשנה פרחנו
אבל גם אם אצא מהתחת של עצמי, כל הפופסטארז הוציאו אלבום השנה
טיילור, בילי, ביונסה, סברינה, צ'ארלי, ולאידע בטח עוד
תגדיר שנה גרוע, אני ממש לא חושב
באותו הנושא: