8 תשובות
כל מיני מודלים ודברים מתקדמים אבל אם את לא באוניברסיטה או משהו זה לא שווה
שואל השאלה:
זה לא שווה לאף אחד חוץ מטחונים זה 200 דולר לחודש
אנונימית
זה נותן מחקרים בצורה מעמיקה ממש, יש שם גם פיצ'ר חדש של סביבת פיתוח למתכנתים שנראה טוב
זה למה יש להם גם את ה plus לאנשים פחות טחונים
אנונימי
בכנות למשתמש הממוצע יספיק גם החינמי, אישית אני עם מנוי לדברים של תכנות או חיפושים יותר עמוקים ברשת
^ מנוי כזה כמה עולה בחודש?
20 דולר
למי שיש מנוי, ממליץ ללמוד איך לנצל אותו, יש מלא ערוצים ביוטיוב שמסבירים איך להפיק את המרב אני בעצמי לא מגיע להכל ויש מלא דברים