9 תשובות
הייתי בוכה של החיים
אנונימי
שאלה קשה
אנונימית
מצד אחד לא הייתי יכול לחיות עם התחושה שאני יודע את זה
מצד שני הייתי רוצה לספר לאמא שלי ממש כי זה בגידה
מצד שלישי זה יפרק את המשפחה ולא באלי שזה יקרה
מצד רביעי מה אני קשור למה להפיל הכל עליי??
בעצם אני לא צריך לענות זה רק שאלה. תרחיש היפותטי לחלוטין.
זה לא אמיתי.
זה לא אמיתי.
זה לא אמיתי.
מצד שני הייתי רוצה לספר לאמא שלי ממש כי זה בגידה
מצד שלישי זה יפרק את המשפחה ולא באלי שזה יקרה
מצד רביעי מה אני קשור למה להפיל הכל עליי??
בעצם אני לא צריך לענות זה רק שאלה. תרחיש היפותטי לחלוטין.
זה לא אמיתי.
זה לא אמיתי.
זה לא אמיתי.
קודם בודק שזה באמת בגידה ולא אי הבנה ואם זה בגידה אני מספר לאמא שלי בלי לחשוב פעמיים עדיף שתהרס המשפחה במקום שהיא תחיה באשליה שהוא אוהב אותה
האמת שהייתי בסיטואציה הזאת בעבר, לא מאחלת לאף אחד לחוות את זה
בסוף גיליתי שטעיתי וזה היה אחרי יותר מדי זמן, למזלי לא עשיתי עם זה כלום אבל הייתי בדיכאון רציני בתקופה הזאת
בסוף גיליתי שטעיתי וזה היה אחרי יותר מדי זמן, למזלי לא עשיתי עם זה כלום אבל הייתי בדיכאון רציני בתקופה הזאת
אנונימית
הייתי שואלת בזטיפס מה לעשות.
בשביל מה יש סטיפס?
בשביל מה יש סטיפס?
נראה לי לא הייתי עושה כלום למה שאני אגיד משהו אני לא מטומטם
כמו שהיית מאיר לבת שלך את העניים וכמו שאמא שלך הייתה עוזרת לך ככה תעזור לה, בסופו של דבר אבא שלך בחר בזה בידיעה שהוא אולי יפרק את המשפחה וזה לא עניין אותו אלה אנשים עם עין גדולה שלא מסתפקים במה שיש להם, בשביל אמא שלך וגם בשבילכם תספר לה, גם אם המשפחה אולי לא תשאר כמו שהיא רגילה להיות, לאמא שלך לא מגיע להעביר ככה את החיים
אנונימית
ולגבי הדרך פשוט
"אמא אני לא בטוחה שמה שאני אומרת נכון אבל נראה לי שלאבא יש עוד אישה בתמונה, אני לא רוצה שיצא מצב שבגללי אתם רבים או שהמשפחה מתפרקת אבל לא בא לי שזה ישב עליי כי בסופו של דבר לא הייתי רוצה שהבת שלי תשב בשקט"
"אמא אני לא בטוחה שמה שאני אומרת נכון אבל נראה לי שלאבא יש עוד אישה בתמונה, אני לא רוצה שיצא מצב שבגללי אתם רבים או שהמשפחה מתפרקת אבל לא בא לי שזה ישב עליי כי בסופו של דבר לא הייתי רוצה שהבת שלי תשב בשקט"
אנונימית