5 תשובות
באיזו שעה נולדת?
שואל השאלה:
אין לי שמץ באיזה שעה
שואל השאלה:
אבל מה זה משנה הכל הולך להיסגר ואין לי רכב או רישיון לצאת
ומשפחה?? אולי תזמינו פיצה או תיהי עם חברות ותלכו לאכול או תזמינו הביתה..
תכיני עוגה תיהי עם המשפחה.
הכל טוב את יכולה גם לאכול מלא גלידה ולצחוק עם אחים או משפחה שזה היום הולדת הכי גרועה בעולם..כולנו חווינו או נחווה יומהולדת נוראית.
מכאן אפשר רק לעלות אמן
שואל השאלה:
הן לא חוגגות לי עכשיו בגלל בגרויות הן אמרו לי כזה לא לדאוג פשוט אין תאריך בגלל הבגרויות
לא ממש בא לי שהן יחגגו לי רק רציתי לצאת ביום הולדת שלי וזה מבאס