6 תשובות
שואל השאלה:
לא מוקדם מדי?
אנונימית
7 בבוקר
מתי המתכונת?
שואל השאלה:
14:30
אנונימית
יש מצב שעם אישור רפואי יעשו לך כאילו הם חייבים אבל אני לא יודעת איך הבית ספר שלך עובד
דברי איתה עכשיו
שואל השאלה:
אני ממש לא מרגישה טוב אבל וזה מועד ב כי היא הגיעה אותי למבחן לא נכון אז היא אמרה לי תעשי את המבחן הנכון ביום רביעי
אנונימית
תקשיבי אם זה סובל דיחוי אני ממליצה לך להגיע למתכונת כי הם בדרך כלל לא עושים מועדי ב
תדברי איתה עכשיו לפני שזה יהיה מאוחר מדי