19 תשובות
אני ממש אוהב את השירים שלהם
במיוחד הלא מוכרים
במיוחד הלא מוכרים
שואל השאלה:
שיהיה לך בכיף, שיתפתי את דעתי האישית
שיהיה לך בכיף, שיתפתי את דעתי האישית
מסכים על imagine dragons
מצד שני הייתי בהופעה שלהם ואני מכיר עשרות שירים שלהם
מצד שני הייתי בהופעה שלהם ואני מכיר עשרות שירים שלהם
דעתי
arctic monkeys
radiohead
linkin park
arctic monkeys
radiohead
linkin park
שואל השאלה:
יש להם כתיבה גרועה, שירים שהם קרינג' וסאונד גנרי
יש להם כתיבה גרועה, שירים שהם קרינג' וסאונד גנרי
איך imagine dragons
^ זה דווקא מסתדר
שואל השאלה:
לא ממש מסתדר imo
לא ממש מסתדר imo
booiiiii what you say bout linkin park
*transforms into packgodf*
*transforms into packgodf*
מסכימה לגמרי על imagine dragons הם עושים לי חלחלה וקרינג'
אחלה ניק קייב בביו אגב
שואל השאלה:
תודה שהזכרת לי את linkin park, אני גם חושב
תודה שהזכרת לי את linkin park, אני גם חושב
^^ אני יודע שזאת דעתך אבל איך ברצינות אתה מעריץ אימגין דרגונס וחושב שרדיוהד אוברייטד?
דאמ talking heads וbeach boys? :(
לפחות אני מסכים עם השאר. עוד כמה לדעתי:
red hot chili peppers
linkin park
nirvana
ac/dc
queen
bon jovi
journey (האמת שלא ממש פגשתי בן אדם שאוהב אותם אז אולי הם לא באמת אוברייטד)
glass animals
the killers
eagles (כתבתי עליהם ראנט מתישהו אבל אני אצטרך לחפש את זה)
לפחות אני מסכים עם השאר. עוד כמה לדעתי:
red hot chili peppers
linkin park
nirvana
ac/dc
queen
bon jovi
journey (האמת שלא ממש פגשתי בן אדם שאוהב אותם אז אולי הם לא באמת אוברייטד)
glass animals
the killers
eagles (כתבתי עליהם ראנט מתישהו אבל אני אצטרך לחפש את זה)
^ אני בעיקר פשוט לא מתחבר לסגנון שלהם ואני חושב שהשירים שלהם מאוד מונוטוניים ונמאסים מהר מאוד. כן, ברור, הם מנגנים טוב אבל זה לא משנה כשהלחנים שלהם כל כך חוזרים על עצמם. רוב השירים שלהם זה פשוט גרוב פ'אנקי חמוד שנמאס אחרי חצי דקה עם שתי מלודיות ווקאליות מרגיזות שחוזרות על עצמן במשך כל השיר. לא אומר שהם לא מוכשרים ויש להם כמה שירים סבבה, אבל כלהקה הם מאוד חוזרים על עצמם ולא הצליחו לחדש את עצמם בכלל לדעתי. חוץ מזה שבגלל טעם אישי הסגנון שלהם פשוט מעצבן אותי קצת אז זה גם קשור
איך רדהוטציליפפרס איך, גם הבסיסט וגם הגיטריסט אגדה, יש להם אחלה שירים
שואל השאלה:
וגם לסולן של רדהוט יש קול בלתי נסבל
וגם לסולן של רדהוט יש קול בלתי נסבל
motley crue ונירוונה
באותו הנושא: