15 תשובות
bts
יאללה מינוסים
להקת פורמולה
פורמולה
סטטיק ובנאל
להקת bff זה להקה של ילדות ששרות אין להן כרגע הרבה שירים... יש להן איזה שתי שירים
וואן גיי רקשן
21 pilot סתם red eyeשל דה וויקנד
מאוד שונא את השיר
(deadlines (thoughtful של car seat headrest
ואת השיר psychic warfare של ajj ששניהם יצאו השנה
אימג'יין דראגונס... יש הרבה יותר גרועים אבל בליבר מעצבן אותי רצח
ביטיאס
וואן דייריקשיין
סליחה ואני הולך לקבל הרבה מינוסים אבל הארי הוא כזה אוברטייד
כאילו בואו זמר סבבה השירים שלו לא מעיפים אותך לגג הסיבה היחידה זה רק שהוא נראה די טוב. כי ככה מתנהלת החברה שלנו היום חה
ואין לי בעיה איתו חס וחתולה יש לי בעיה עם מה שעושים ממנו ועושים ממנו איזה אלוהים
אנונימי
^צריך להביא לך פרח
תודה לך
אנונימי
^^ אנשים אוהבים אותו לא כי הוא נראה טוב אחא כי הוא מביא משהו חדש והוא תומך בקהילה, הוא בן אדם טוב (והעובדה שהוא מהמם היא רק בונוס)