19 תשובות
כן
לא זה מפחיד מידי עשיתי mri לפני חודש ולא הסכמתי לחומר ניגוד
שואל השאלה:
מתי עשית תבדיקה?
היה תופעות מהחומר ניגוד?
אנונימי
לא עם חומר, עשיתי הרבה mri אבל תמיד בלי
לא היו תופעות פשוט לא נעים לשתות
כן, לא מזמן עשיתי mri מוח. קיבלתי את זה בהזרקה לוריד.
לא הרגשתי כלום, אבל אהבתי להיות ב mri. משום מה אני אוהב את הרעשים.
כן ורק מרגישים משהו טיפה חם כשהחומר יוצא
שואל השאלה:
עשיתם במור אינסייד?
אנונימי
נזכרתי בשאלה הזאת אחרי שהיום קראו לי לעשות עוד פעם עם חומר ניגוד כי לא ראו טוב
שואל השאלה:
מה עשית mri מוח'
אנונימי
לאלא עשיתי בכףרגל
שואל השאלה:
אה ומה את עושה בסוף?
אנונימי
מזאתאןמרת
שואל השאלה:
אם את תעשי עם חומר ניגוד
אנונימי
אהה כבר עשיתי היום אמרו לי אתמול לבוא היום
שואל השאלה:
אה ןןאיוקיבלת תוצאות?
והיה לך תופעות לוואי מהחומר הזה?
אנונימי
עוד לאא בטוח עוד איזה שבוע וכרגע אין לי תופעות חמסה
שואל השאלה:
עשית את זה במור אינסייד?
אנונימי
לא עשיתי בלניאדו