23 תשובות
כן זה נורא שמים שמה כמויות ענקיות של חומר משלשל ואת לא תיצאי מהשירותים כל היום עשיתי את זה עד היום אני בטראומה מחומר ניגוד
שואל השאלה:
מה ברצינות ???
מה ברצינות ???
אנונימית
כן זה קנקן ענקי שצריך לשתות הכל ואתה לא יוצא מהשרותים אחר כך כל היום
שואל השאלה:
לי אמרו שמכניסים לי את זה לווריד עם עירוי.
לי אמרו שמכניסים לי את זה לווריד עם עירוי.
אנונימית
גם תלוי איך בא לך בסוף זה מגיע
שואל השאלה:
אני יכולה לשאול אם עשית את הבדיקה בשביל לבדוק את המערכת עיכול ?
כי בשביל זה כן ראיתי שצריך לשתות משהו וזה סופר משלשל , ואני לא עושה בשביל מערכת עיכול אז לא נראה לי שאני צריכה לשתות משהו.
אני יכולה לשאול אם עשית את הבדיקה בשביל לבדוק את המערכת עיכול ?
כי בשביל זה כן ראיתי שצריך לשתות משהו וזה סופר משלשל , ואני לא עושה בשביל מערכת עיכול אז לא נראה לי שאני צריכה לשתות משהו.
אנונימית
אה כן עשיתי למערכת העיכול
שואל השאלה:
הבנתי.. תודה! אז כנראה אני לא צריכה
הבנתי.. תודה! אז כנראה אני לא צריכה
אנונימית
לא אם את עושה לראש את כן צריכה עירוי אבל את לא תשלשלי כי אין חומר משלשל לראש
שואל השאלה:
אה עם עירוי ? אני צריכה לעצם פנים.
לא רק זריקה כזאת ? ממש עם המקל של אינפוזיה ?
וצריך ללבוש את החלוק של הבית חולים?
אה עם עירוי ? אני צריכה לעצם פנים.
לא רק זריקה כזאת ? ממש עם המקל של אינפוזיה ?
וצריך ללבוש את החלוק של הבית חולים?
אנונימית
חומר ניגוד זה חם כזה לוריד, לא כזה נורא אבל טיפלה מציק
את מרגישה חום בכל הגוף כזה
שואל השאלה:
וואלה? וצריך ללכת עם המקל של העירוי? או שזה רק זריקה ?
וואלה? וצריך ללכת עם המקל של העירוי? או שזה רק זריקה ?
אנונימית
צריך ללכת עם מקל עירוי אבל לא לדאוג
שואל השאלה:
אהה אוקי! וצריך להיות עם החלוק של בית חולים ? אני עושה את הצילום בשביל הפנים
אהה אוקי! וצריך להיות עם החלוק של בית חולים ? אני עושה את הצילום בשביל הפנים
אנונימית
כן צריך
שואל השאלה:
אואה! תודה!
אואה! תודה!
אנונימית
מתי הבדיקה שלך?
שואל השאלה:
עוד שבועיים...
מתי אתה עשית ?
עוד שבועיים...
מתי אתה עשית ?
אנונימית
שלוש חודשיים
שואל השאלה:
אה ממש לא מזמן!!
איפה עשית? אני בהדסה :)
אה ממש לא מזמן!!
איפה עשית? אני בהדסה :)
אנונימית
רמב"ם
נו איך היה ? :)
באותו הנושא: