23 תשובות
כן זה נורא שמים שמה כמויות ענקיות של חומר משלשל ואת לא תיצאי מהשירותים כל היום עשיתי את זה עד היום אני בטראומה מחומר ניגוד
שואל השאלה:
מה ברצינות ???
אנונימית
כן זה קנקן ענקי שצריך לשתות הכל ואתה לא יוצא מהשרותים אחר כך כל היום
שואל השאלה:
לי אמרו שמכניסים לי את זה לווריד עם עירוי.
אנונימית
גם תלוי איך בא לך בסוף זה מגיע
שואל השאלה:
אני יכולה לשאול אם עשית את הבדיקה בשביל לבדוק את המערכת עיכול ?
כי בשביל זה כן ראיתי שצריך לשתות משהו וזה סופר משלשל , ואני לא עושה בשביל מערכת עיכול אז לא נראה לי שאני צריכה לשתות משהו.
אנונימית
אה כן עשיתי למערכת העיכול
שואל השאלה:
הבנתי.. תודה! אז כנראה אני לא צריכה
אנונימית
לא אם את עושה לראש את כן צריכה עירוי אבל את לא תשלשלי כי אין חומר משלשל לראש
שואל השאלה:
אה עם עירוי ? אני צריכה לעצם פנים.
לא רק זריקה כזאת ? ממש עם המקל של אינפוזיה ?
וצריך ללבוש את החלוק של הבית חולים?
אנונימית
חומר ניגוד זה חם כזה לוריד, לא כזה נורא אבל טיפלה מציק
את מרגישה חום בכל הגוף כזה
שואל השאלה:
וואלה? וצריך ללכת עם המקל של העירוי? או שזה רק זריקה ?
אנונימית
צריך ללכת עם מקל עירוי אבל לא לדאוג
שואל השאלה:
אהה אוקי! וצריך להיות עם החלוק של בית חולים ? אני עושה את הצילום בשביל הפנים
אנונימית
כן צריך
שואל השאלה:
אואה! תודה!
אנונימית
מתי הבדיקה שלך?
שואל השאלה:
עוד שבועיים...
מתי אתה עשית ?
אנונימית
שלוש חודשיים
שואל השאלה:
אה ממש לא מזמן!!
איפה עשית? אני בהדסה :)
אנונימית
רמב"ם