6 תשובות
חביתה
תמיד אפשר לאכול כו..
סלט עם גבינה לבנה בתוך
שואל השאלה:
משהו משביע בבקשה
משהו משביע בבקשה
אנונימית
אורז עם טונה מיונז קצת סויה אבוקדו כמו פוקי כזה אבל משביע רצח
אנונימית
באותו הנושא: