7 תשובות
אני חושבת שזה סתם מתוך נימוס
זה מתוך נימוס
שואל השאלה:
אבל האוטו שלי היה רחוק, למה שהוא באמת ילך לעזור לי עד שם באמצע משמרת
אנונימית
כי זה כבד
שואל השאלה:
כן יש מצב^
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט רציתי לדעת
חח ולגבי הדרך שהוא שאל הוא פשוט חייך בקטנה ושאל
אנונימית
זה עדיין לא אומר כלום
יש כאלה שיכולים לסחוב