68 תשובות
לא
כאילו הגיוני שתרצה
אבל אתה גם לא רוצה להיות בכלא
כאילו הגיוני שתרצה
אבל אתה גם לא רוצה להיות בכלא
כן ברור מן הסתם
להרביץ? ממש ממש לא
פשוט תתרחק
פשוט תתרחק
להרביץ? ממש לא
שואל השאלה:
אבל היא מטרידה אותי ואומרת לי שבגדתי בה
ואני לא מכיר אותה(סיפור אמיתי שקרה לי אתמול)ומקללת היא עקבה אחריי 50 מטר
אבל היא מטרידה אותי ואומרת לי שבגדתי בה
ואני לא מכיר אותה(סיפור אמיתי שקרה לי אתמול)ומקללת היא עקבה אחריי 50 מטר
אנונימי
גם למה שבחורה תעשה את זה
תרים גבה ותלך...
אולי זאת איזו נרקומנית
דווח למשטרה או משהו
דיי נו מה אתם משחקים אותה
אם היה מדובר בגבר שעושה את זה לאישה כולם היו בעד להרביץ לו.
אתה יכול תרגיש חופשי
אם היה מדובר בגבר שעושה את זה לאישה כולם היו בעד להרביץ לו.
אתה יכול תרגיש חופשי
שואל השאלה:
לא יודע בנות הזויות
הייתי ככה קרוב אבל בסוף דפקתי שאגה והיא נבהלה וברחה
לא יודע בנות הזויות
הייתי ככה קרוב אבל בסוף דפקתי שאגה והיא נבהלה וברחה
אנונימי
אני בת
אה בת כתבה את התגובה הזאת..
כן
למה זה מפתיע?
אם גבר היה עושה לך את זה היית מרביצה לו, נכון?
אז למה זה לא אמור לקרות אם זו אישה?
למה זה מפתיע?
אם גבר היה עושה לך את זה היית מרביצה לו, נכון?
אז למה זה לא אמור לקרות אם זו אישה?
את תומכת באלימות נגד נשים? ואת עוד אישה?
לא הייתי מרביצה לגבר
ואישה לא חזקה כמו גבר אז איך זה קשור
ואישה לא חזקה כמו גבר אז איך זה קשור
תגידי את קוראת בכלל מה אני כותבת ומה שואל השאלה תיאר בשאלה?
אמרתי על מישהו שמטריד לא על סתם בן אדם רנדומלי
תחשבי קצת
אמרתי על מישהו שמטריד לא על סתם בן אדם רנדומלי
תחשבי קצת
מה זה קשור לזה שהיא מטרידה אותו אז הוא יכול לצעוק עליה למה להרים יד
חחח כן? מישהי שצועקת עליו וממציאה שהוא בגד בה כשזה לא קרה והוא אפילו לא מכיר אותה? רק לצעוק עליה זה מה שיעזור?
דיי להיות אובר פמיניסטית זה לא עושה רושם טוב
דיי להיות אובר פמיניסטית זה לא עושה רושם טוב
אחותי אם זה היה גבר היית תומכת במי שתרביץ לו... בואי לא ניתמם
אישה לא יכולה להפיל עכשיו גבר על הרצפה ולפוצצץ אותו במכות.. גבר כן יכול לעשות את זה
אחלה תירוץ בחרת כדי להתחמק
מי מספר לך שיש בנות שחזקות כמו בנים?
מי מספר לך שיש בנות שחזקות כמו בנים?
בכל מקרה אני לא מנהלת איתך דיון על זה. אם את מתכוונת להמשיך לשחק אותה פמיניסטית בהגזמה את מוזמנת זה לא ישנה את התשובה שלי
יש בנות שחזקות אבל לא ברמה כזאת
ואני בטוחה שהשאלה הזאת סתם ספאם כי אין סיכוי שבחורה סתם תלך ברחוב ותמציא שגבר שהיא אפילו לא מכירה בגד בה אולי היא סתם נרקומנית
ואני בטוחה שהשאלה הזאת סתם ספאם כי אין סיכוי שבחורה סתם תלך ברחוב ותמציא שגבר שהיא אפילו לא מכירה בגד בה אולי היא סתם נרקומנית
חחח או שאת לא מודעת למציאות או שאת סתם מנסה לשחק אותה...
מה את רוצה ממני? אני בסך הכל אומרת שגבר לא אמור להרביץ לאישה
לא, לא כדי, אבל תנסה לאיים, אולי היא תבין
לא
אנונימית
חוקית לא, אבל יש לך את האישור שלי, כמובן
כן כן כן
תתקשר למשטרה ותגיד שמישהי מטרידה אותך, היא עוקבת אחריך. זה לא חוקי ויכולים להוציא לה צו הרחקה ממך. תצלם אם אתה יכול.
אסור להרביץ, אבל אם היא תוקפת אותך ואתה צריך להגן על עצמך - מותר להפעיל כוח סביר לשם הגנה עצמית
אסור להרביץ, אבל אם היא תוקפת אותך ואתה צריך להגן על עצמך - מותר להפעיל כוח סביר לשם הגנה עצמית
לא.
קודם כל להרים יד זה לא הפיתרון.
דבר שני
פשוט שים אוזניות באוזניים תדליק שירים וזהו שתדבר לקיר
ולא הזכרתי פה את המשטרה
רק בגלל שהם לא עושים כלום.
זה לא מעניין אותם בכלל
קודם כל להרים יד זה לא הפיתרון.
דבר שני
פשוט שים אוזניות באוזניים תדליק שירים וזהו שתדבר לקיר
ולא הזכרתי פה את המשטרה
רק בגלל שהם לא עושים כלום.
זה לא מעניין אותם בכלל
pazuzu
גבר בממוצע הרבה יותר חזק מאישה. אם אישה ממוצעת מרביצה לגבר הכי הרבה שיקרה לו זה איזה סימן כחול..אם גבר מרביץ לאישה הוא יכול לגרום לה לנזק רציני, אולי אפילו קטלני.
די להעמיד פנים שזה אותו דבר. ולפרוטוקול, אני לא הייתי מרביצה לגבר שמאיים עליי כי כל מה שזה יעשה זה להרגיז אותו עוד יותר ויש סיכוי שהוא יפגע בי באמת.
לשואל השאלה, לפי החוק אם היא תוקפת אותך פיזית אתה יכול להשתמש בכוח פיזי מותאם לסיטואציה להגנה עצמית בלבד. אם הייתי אתה הייתי מתקשרת למשטרה או כמו שאתה עשית- צורחת. לצרוח עובד, עשיתי את זה כשחבורת ערסים ניסו לגנוב לי את האופניים (ברחוב עמוס).
גבר בממוצע הרבה יותר חזק מאישה. אם אישה ממוצעת מרביצה לגבר הכי הרבה שיקרה לו זה איזה סימן כחול..אם גבר מרביץ לאישה הוא יכול לגרום לה לנזק רציני, אולי אפילו קטלני.
די להעמיד פנים שזה אותו דבר. ולפרוטוקול, אני לא הייתי מרביצה לגבר שמאיים עליי כי כל מה שזה יעשה זה להרגיז אותו עוד יותר ויש סיכוי שהוא יפגע בי באמת.
לשואל השאלה, לפי החוק אם היא תוקפת אותך פיזית אתה יכול להשתמש בכוח פיזי מותאם לסיטואציה להגנה עצמית בלבד. אם הייתי אתה הייתי מתקשרת למשטרה או כמו שאתה עשית- צורחת. לצרוח עובד, עשיתי את זה כשחבורת ערסים ניסו לגנוב לי את האופניים (ברחוב עמוס).
לא
יגידו לך לא
אבל אם זה היה הפוך היא הייתה "גיבורה"
אבל אם זה היה הפוך היא הייתה "גיבורה"
חוקית לא נראה לי אבל מגיע לה
בפעם הבאה תלך ותעמיד פנים שאתה מדבר עם משטרה אחי
אנונימי
להרביץ? זה מסוכן כי אתה יכול ללכת על זה לכלא.
להתלונן למשטרה על זה (שטכנית זה נחשב כהטרדה דרך אגב מה שהיא עושה) ? אתה כן יכול
להתלונן למשטרה על זה (שטכנית זה נחשב כהטרדה דרך אגב מה שהיא עושה) ? אתה כן יכול
אה ותעשה סלפי ש"במקרה" היא נתפסת בתמונה כדי שתוכל להגיש תלונה אלה עם כן אתה יודע מי היא
אנונימי
כן אם אתה בן 3 אבל בגדול לא חושב
hell yeah
גם אם זה היה גבר למה שתגיע למצב שאתה מרים ידיים? אתה רוצה לדפוק לעצמך את החיים בשביל כמה לוזרים שמרימים עליך את הקול ומקללים אותך?
למה אנשים כאן תומכים באלימות? ועוד בנות כותבות את הדברים האלו
הם לא באמת תומכים באלימות,הם פשוט מוציאים את הכעס שלהם דרך המקלדת,רוב האנשים האלה לא היו מוציאים מילה בסיטואציות האלה
אנונימי
שובניסטים שזה מגיע לעבודה בי לייק אי אפשר להשוות בין גבר לאישה יש הבדלים פיזיולוגים!!!
שזה מגיע לאלימות,אה אחי למי אכפת תרים ידיים
שזה מגיע לאלימות,אה אחי למי אכפת תרים ידיים
אנונימי
כן כן מכות
שואל השאלה:
שאלתי אם היה מותר לי להרביץ לה מבחינה חוקית לא אמרתי שאעשה את זה
אפילו שאם היה אפשר הייתי מרביץ לה בכיף
שאלתי אם היה מותר לי להרביץ לה מבחינה חוקית לא אמרתי שאעשה את זה
אפילו שאם היה אפשר הייתי מרביץ לה בכיף
אנונימי
תאיים עליה פיזית בצורה של פוזה של ''אני בא להרביץ לך'' אבל לא כל עוד היא לא תוקפת אותך אתה לא תוקף אותה (פיזית)
תלך אליה ותאיים שאתה תזמין משטרה אליה עם היא לא תעזוב אותך
לא
ואמאלה, תתקשר למשטרה
ואמאלה, תתקשר למשטרה
תרביץ
אנונימי
^בנות לא מרביצות יותר כואב מבנים, אני לא שוביניסט, בכלל לא, אבל זה פשוט לא נכון, זה כמו מי שאומר שבנות ברמה של בנים בכדורגל
אנונימי
^אנונימי, זה תלוי בכל בן אדם, לא קשור. בת יכולה להיות חזקה אם היא בכושר אותו דבר לגבי בן
לא. תתלונן למשטרה
^אני יודע, התכוונתי שאם אתה לקוח גבר שנמצא נגיד ברמת חוזק הממוצעת לגברים, ואם תיקח אישה ברמת חוזק ממוצעת לנשים, הגבר יהיה יותר חזק
אנונימי
פשוט תקרא למשטרה אם זה מוגזם
לא
להרביץ לה
היא מטרידה אותך
מגיע לה יותר גרוע
שתלמד לקחת אחריות על המעשים שלה
שתמות
היא מטרידה אותך
מגיע לה יותר גרוע
שתלמד לקחת אחריות על המעשים שלה
שתמות
היא רוצה זיון
אנונימי
כמובן
למה להרביץ? למה אתם מנרמלים את זה?
הוא אפילו לא הרביץ לה והיא ברחה ממנו זה רק מראה כמה זה מיותר
בנות מתלוננות למשטרה אם מישהו מטריד אותן, אז גם בנים צריכים לעשות את זה אם בת מטרידה אותם
הוא אפילו לא הרביץ לה והיא ברחה ממנו זה רק מראה כמה זה מיותר
בנות מתלוננות למשטרה אם מישהו מטריד אותן, אז גם בנים צריכים לעשות את זה אם בת מטרידה אותם
אנונימית
לא
^אבל אי אפשר להשוות..
גבר יותר חזק פיזית מאישה
יש הבדל בין זה שאישה תרביץ לגבר(שהוא חזק וגדול ממנה) לבין זה שגבר ירביץ לאישה
אני כמובן לא אומרת שלנשים מותר להרביץ, שני הצדדים זה לא בסדר שירביצו
גבר יותר חזק פיזית מאישה
יש הבדל בין זה שאישה תרביץ לגבר(שהוא חזק וגדול ממנה) לבין זה שגבר ירביץ לאישה
אני כמובן לא אומרת שלנשים מותר להרביץ, שני הצדדים זה לא בסדר שירביצו
אנונימית
נכון לגמרי
אבל אתה הולך קיצון
בכל מקרה זה לא משנה, שני הצדדים לא צריכים להרביץ.
אבל אתה הולך קיצון
בכל מקרה זה לא משנה, שני הצדדים לא צריכים להרביץ.
אנונימית
מבחינת החוק לא אבל אני לא רואה בעיה
באותו הנושא: