113 תשובות
תלוי באיזה רמה
לא איך הגעת לזה
לא כי הן לא מראות איברי מין
מי שלא טוב לא שלא יסתכל
אנונימית
לא, הן ניגשו אליהם ישירות? לא. אז שלא יסתכלו ככה טוב לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר? אז גם גבר יכול ללכת ערום ולהגיד שמי שלא טוב לו שלא יסתכל.. הבעיה היא שאותו יקחו לפסיכיאטר
אנונימית
לא
נתחיל מזה שבכלל לא צריך להסתכל
הם לא ערומות אבל אי פעם ראית מישהי עם חזיה ותחתונים מסתובבת ברחוב?
אנונימית
יש הבדל בין ללכת ערום ללשים חולצת בטן
שואל השאלה:
ראיתי דברים דומים^^^
אנונימית
ילדה, שתקי ולכי לישון
תפסיקו להתערב במה אחרים לובשים, זה ממש לא עניינכם, זאת לא הטרדה. אם זה כל כך מפריע לך אל תסתכל די להתבכיין.
אבל הן לא עירומות איך את משווה בכלל בין "גבר ערןם" למישהי שמתלבשת "חשוף" זה לא אותו דבר.
אנונימית
שואל השאלה:
מה את רוצה? רק שאלתי מה דעתכם בחייאת
אנונימית
אז מה ויש מלא גברים שהולכים להם בלי חולצה ומכנסיים קצרים אתה לא חושב שזה חשוף?
אנונימית
איזו דעה אמורה להיות כאן?
את מאשימה בנות שבסך הכל לובשות חולצת בטן כמטרידות? מביך.
וואלה עם בחורה תלך עם הציצי והכוס בחוץ, כן, יטריד מן הסתם אך את רואה נשים עושות את זה ביום יום? לא.
פעם אמרתי שגבר בלי חולצה זה מטריד? אז למה אישה עם חולצת בטן ומכנסיים קצרים זה כן?

מה בעצם זה לבוש חשוף עבורך?
שואל השאלה:
קודםכל לגברים ונשים אין אתאותו גוף, ודבר שני גבר שהולך רק עם בוקסר ברחוב זה כן חשוףלדעתי^^
אנונימית
כן מסכימה עם הדיעה הזאת
מינוסים אלי
אלוהים אז תלכי עם כפייה
מה את רוצה שנגיד לך? שכל אחת תלבש מה שהיא רוצה
כל עוד היא לא ערומה, זאת לא אמורה להיות בעיה בשבילך להעיף את המבט שלך הצידה מבלי להרגיש מוטרדת ולזרוק הערות מיותרות.
וגם אם אותה אישה ערומה, זה כבר עיניין של המשטרה.
כן
כשאני רואה אישה שלבושה חשוף בצורה גדולה ברחוב זה מטריד אותי וגורם לי להרגיש לא בנוח
שואל השאלה:
לא האשמתי אף אחת... וגם כתבתי שכל אחת תעשה מה שטוב לה. לדעתי לבוש חשוף זה בחורה שהולכת ברחוב ויכולה לגרום לגבר או אישה שמסתכלים עליה להרגיש מוטרדים^^
אנונימית
בנות יכולות ללכת איך שבא להן ולא זה לא נקרא הטרדה מהסיבה הפשוטה שזה הגוף שלהן והן יחליטו כמה לחשוף ממנו , זה שיש לבחורה מחשוף לא אומר שהיא פרוצה והיא לא כופה את עצמה על אף אחד כמו שגבר שהולך עם גופיה רחבה ורואים לו את כל הפטמות לא כופה את עצמו, אנשים צריכים להפסיק להעביר ביקורת על אנשים ולהסתכל על עצמם.
אנונימית
זה זאת הטרדה לכל דבר גם בחורה שמחכה למשלוח חצי ערומה בבית מנסה לפתות אותו
אנונימי
שואל השאלה:
זאת לא ביקורת זאת שאלה^^
אנונימית
לא
את צודקת ב100 אחוז
למה אחים שלי צריכים להיות מוטרדים מלבוש של מישהו אחר? באמת שכל מקום שהולכים אליו יש בנות עם מינימום בגדים וזה מטריד.
וואלה ראיתי בנות שהולכות עם חזיה ושורט תחת (במקומות ציבוריים כמובן אני לא מדברת על ים וכזה) ותאמת שזה כמו שגבר ילך עם בוקסר אבל זה פחות מקובל בחברה הצבועה שלנו
לפעמים. לא חסרות פעמים שראיתי בחורות מסתובבות עם מכנס כל כך קצר שראו להן את הפלחים.
זה גם לא נראה נוח בשיט, ואשכרה היה קר בחוץ.
אנונימי
וואי אמאלה חאלס חפרתם
יש ויש, באירופה זה כן מטריד כי יש מקומות שהולכים בלי חולצה ובלי חזייה (מדבר ממה שראיתי), אבל בישראל לא ממש
מטרידות?
שישימו מה שהן רוצות
לא, כל עוד הן לא מראות את איברי מינם או ערומות או חצי ערומות.
שאנשים לא יסתכלו מה הבעיה
^גם אם מישהי הולכת בלי חזייה במקום שזה חוקי בו מה אכפת לך? ליטרלי חוקי תתעסק בגוף שלך
לא מה הקשר
לא
כי כאילו לא
גם גברים שהולכים בלי חולצה, אני לא מתה על זה אבל הם לא מטרידים אותי
כן, וזה גם מאוד תלוי בסיטואציה,

אבל כשאני הולך ברחוב ומסתכל על אנשים בסביבה ולא הולך ישר עם הראש ישר כמו רובוט ורואה אנשים שמתלבשים בצורה חשופה ברמה שזה באמת נראה מטריד ולא נעים אז זה מטריד ולא נעים.

אפילו אם אני לא אסתכל בכוח על הבן אדם הזה ואני עדיין אראה אותו בסביבה זה פשוט לא ירגיש לי נעים ואכן זה יהיה מטריד.

נכון שכל אחד יכול להתלבש איך שהוא רוצה אבל יש גבולות ברמה מסויימת וזה עניין של כבוד העצמי וסביבתי.
כל עוד לא רואים את הפ!ת שלה הכל טוב
לא,
זו מדינה דמוקרטית שיוונית לכן לכל בן אדם מותר ללבוש מה שהוא רוצה
מי שלא טוב לא שלא יסתכל
לא
וכשגבר הולך ערום זה לא אותו הדבר כי הן לא הולכות ערום
כמו שאף אחד לא יסתכל על בנים כשהם ילכו בלי חולצה אז גם בנות יכולות ללכת עם חולצות בטן או גופיות
מסכימה איתך
לא הייתי רוצה להסתובב ברחוב עם אחים שלי ושהם יראו תחת של מישהי
מה קשור
הלו גברת
ממש לא ! מספיק להגיד שטויות נו מה
וואלה לאנונימית שאמרה לא מראות איברי מין -מה הקשר?
חמה אני יכול להסתובב עם תחתונים ובלי חולצה?

לאנונימית אחריה שאמרה שלא ניגשו אליהם ישיאות - גם אלייך מה הקשר?
אם אני אלך עם תחתונים ברחוב ולא אגש למישהו זה יהיה בסדר?
לא...


את בטח מקנאה
אנונימית
חשוף חולצת בטן לא
אבל דוגרי כל הבגדים של הסלברטי הופעות וכאלה ועכשיו גם לפעמים רואים בתל אביב שממש כל הציצים בחוץ האמת מטריד לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר מקנאה, את מדברת אליי?^^^
אנונימית
^לכי תדעי אולי לא
שואל השאלה:
חח אתה אפילו לא מכיר אותי^^^
דבר שני "אין בנאדם שפוי שיוצא על אחרים ככה רק בשביל לבוש" - למה בנות לא יפות הם לא שפויות?
ואפילו לא יצאתי על אף אחת.. אבל תחשוב כרצונך
אנונימית
כל עוד הן לא מראות איבר מין, זה לא הטרדה
^שכל אחד יגיד מה שהוא חושב מה הבעיה
ולדעתי היא לא מקנאה
שואל השאלה:
מה לעזאזאל הקשר? מה שהתכוונתי לומר זה שאתה לא מכיר אותי ולכן אין לך מושג איךאני נראית^^
ותקרא את כל מה שכתבת לפני ואז תבין אולי למה אני מתכוונת^
אנונימית
לא אף אחד לא מכריח אנשים להסתכל
שואל השאלה:
מה מגעיל אותך? ששאלתי שאלה שמעניינת אותי..?^^
אנונימית
^שמע אתה הזייה למה בכלל ענית לזה
בנים שהולכים בלי חולצה מטרידים בנות? לא אז גם ההפך לא
שואל השאלה:
למה זה פרמיטיבי? זאת שאלה רנדומלית ביותר ואני גם רואה שיש פה אנשים שמסכימים איתי. תפסיק בכוח לחפש בעיות ומבחינתי תישאר עם הדעה שלך^^
אנונימית
מאייוש
צודקת.אף אחד לא מכריח
אבל זה לא נעים לי בתור אישה להסתכל על זה
שאני אראה למשל מישהי שלובשת נכנסת ממש ממש קצר ברמה שרואים לה את עוד שנייה את החור של התחת אני ארגיש לא נעים.
אנונימית
^^גבר אם אתה רוצה אתה יכול ללכת נראה לי זה בפולין יש שם בנות בלי חולצה וחזייה בים ובבריכה
לא
יכול להיות שאולי את נמשכת לבנות אז הגוף שלהן מושך אותך...

ובכל זאת, זה לא עניינך מה אחרים לובשים. תמצאי חיים
אנונימית
לא
זכותם ללבוש מה שבא להם
הם לא כפו דבר על אף אדם
חד משמעית
אבל שכל אחד יעשה מה שבא לו
ומי שזה ממש מציק לו שיזיז את העיניים
אנשים שלובשים לבוש דתי צבאי
או סתם אדם שלובש סגול
מטרידים אנשים ברחוב?
איזו שאלה מטומטמת והיגיון יותר
אנונימית
אם אני אראה את האיבר מין שלי לזרה לא בהסכמתה, זה יהיה הטרדה? אותו דבר גם לנשים, רק שאני לא מכיר איזשהו גבר שיתלונן כי בת הראתה לו את הציצ* ולא מכיר אישה שתראה לגבר זר את הצ*צי הרבה פחות נפוץ
עכשיו אתה אומר חשוף השאלה היא מה זה חשוף אם זה מראה את האיבר הפרטי או לא מראה, גם אם היא תלך עם בגד יד ביקיני זה זכותה אין פה הטרדה
^^שתי האנשים האחרונים לא נראה לי הבינו תשאלה
אני כן חושבת ככה ואני אומרת את זה בתור בת
אנונימית
מה זה שלא יסתכל לא הבנתי
זה מגעיל לראות ברחוב בנות ערומות כיאלו מה
שילבשו מה שהם רוצות אבל לא ללכת לידי עקומות כיאלו
^היתכוונתי ערומות *
שואל השאלה:
אנונימי יש לי שאלה: אני יצאתי על אחרים בגלל שהם לא הסכימו עם הדעה שלי?? מאיפה אתה מביא את ההמצאות האלו? אני באמת מנסה להבין מה הבעיה שלך^^^^^^
אנונימית
כל מי שטען פה שדין גבר כדין אישה זה ממש לא נכון. אם אישה תחשוף מקומות מול גבר בניגוד לרצונו לא יקרה כלום אבל הפוך לא רק שיקרה גם יהיה סיקור תקשורתי וכל החרא הזה
אנונימי
^אבל היא כולה שאלה מה אתה רוצה ממנה
שואל השאלה:
אנונימי
א.אני יודעת שהרבה לא מסכימים אבל דיברתי על אלו שכן
ב. כמו שלדעתך זכותם של בנותלהתלבש איך שהם רוצות זכותי גם לשאול אתהשאלה הזאת.. כי אם לא אתה סותר את עצמך אז די..
ואנונימי שלא אנונימי תודה !
אנונימית
שואל השאלה:
אין בעיה, אבל התשובה שלך צבועה.. בהצלחה בחיים!^
אנונימית
^אבל היא לא יצאה פה על אף אחד
מה זה בשבילך היא כן יצאה?
היא גם כתבה בהתחלה שכל אחת תעשה מה שטוב לה
היא בסך הכל שאלה.
אתה זה שיוצא עליה היא לא יוצאת פה על אף אחד
טוב בסדר
אנונימי יש אלייך איזה 3 אנשים רק בגלל שיצאת מטומטם אם התשובות שלך
מה הבעיה אם איך שאני כותב מה אתה דפוק
במקום לרדת עליו על איך שהוא כותב אולי תנסה לעזור לו
מה אומר?
תפסיק להכחיש שלא יצאת עליה
אל תחפור
^^מה קשור נשי?
^עדיין אתה דפוק חסר חברים שרב אם אנשים סתם
אין עם מי לדבר פה
בהצלחה גם לך
כבר יצאת טיפש
גם אני מאחלת לך אחלה יום
ילד חמוד שכזה
^אתה כבר ירדת על אנשים זה כבר לא משנה מה תגיד
אני חושבת שיש חשוף ויש חשוף.
לא כל אחת צריכה להתלבש צנוע אבל בתור אישה לפעמים לא נעים לי להסתכל על מישהי כי היא לבושה חשוף מדיי
לדוגמא שהמכנס קצר ורואים את הישבן או שהחולצה שקופה והיא בלי חזייה
פשוט יש רגעים שהם קצת לא נעימים לי.. אגב אצלי זה אותו דבר עם גברים, אם גבר הולך בלי חולצה או עם בוקסר לא נעים לי להתסכל וזה מביך אותי
אנונימית
אני חילוני וממש חושב ככה
אנונימי
אנשים פה חיים בסרט בנות לא צריכות להפסיק ללבוש מה שהן רוצות רק בגלל שאנשים אחרים לא אוהבים את זה. אם לא נוח לכם תסובבו מבט אף אחד לא מכריח אתכם להסתכל עליהן.
העיקר אם גבר בלי חולצה ומכנסיים קצרים זה בסדר. צבועים
לא שכל אחת תלך איך שבאלה (אני לא מדברת על הממש מוגזמות אבל סתם חשוף זה בחירה שלה כבר)
^^ לא יודעת
זה לא צביעות עובדה שאני כתבתי גם על גברים..
פשוט יש חשוף ויש כבר עירום, אין לי בעיה שמתלבשים חשוף בסוף זה הגוף שלהן והחלטה שלהן אבל כן מפריע לי שאני רואה את החזה שלהן או את הישבן שלהן...
אנונימית
תלוי, אם היא הולכת עם כל החזה והתחת בחוץ - כן, זה יכול להיות מטריד בשביל אנשים מסויימים. להסתובב בבגד יפ או בהלבשה תחתונה בחוץ לא בקרב ים גם מטריד. אבל גופייה ושורט זה לא מטריד. וחצאית מיני זה גם לא מטריד.
תלוי ברמה.
מה שהולך היום עם הרמת פריצות זו רמה אחרת לגמרי.
בעבר מה שבנות 13 לובשות היום היה נחשב חשוף והיום כל אחת כמעט מתלבשת ככה..
הן לא מטרידות, אבל מרחמת על גברים שצריכים בקיץ לראות נשים חצי עירומות
זו דעתי בכל אופן, שכל אחת תתלבש איך שבא לה.
לדעתי כן
אם גבר ילך עם תחתון צמוד ברחוב זה יוריד אותי
אני חושבת שזה מטריד גברים באותה מידה אישה שהולכת לשם דוגמא עם חזה יחסית חשוף
את לא יכולה לקרוא לבן אדם שלבוש חשוף מטרידן כמו שאת לא יכולה לקרוא למישהו שמסתכל עלייך מטרידן. לאנשים מותר ללבוש מה שבא להם ולהסתכל על מי שבא להם.

אני אישית לא אוהבת להתלבש חשוף, לא מרגישה בנוח להיות עם כל הציצי/תחת בחוץ, אבל מי שכן אוהבת ומרגישה עם זה בנוח, שיהיה לה בכיף, זכותה.

לא נעים לך לראות את זה? פשוט תסיטי את המבט למקום אחר. אמיתי אני אומרת לך, לדעתי סתם למשל ביום הגאווה יש כאלה קיצוניים שהולכים ברחוב עם חוטיני, שזה בעיניי לא תקין בהרבה רמות. עזבי שזה לא נעים לראות את זה, אבל זה מקום ציבורי, יש ילדים. למה ילדים צריכים לראות את זה? בקיצור כן אבל עם כמה שזה לא נעים, את לא חייבת להסתכל, אז פשוט תסתכלי לכיוון אחר ותמשיכי ללכת.
שכל אחד.ת ילבש מה שבא לו.ה
בסופו של יום אני כן מרגישה מוטרדת לפעמים כשאני הולכת ברחוב ויש אנשים שאני מרגישה מוטרדת מהלבוש שלהם.
ובואו אני לא מדברת על חולצת בטן, אני מדברת על לבוש שהוא מעבר בין אם זה חולצה שקופה או מכנס קצר מאוד ולא חסר גם לבנים כשמישהו עם מכנס צמוד מאוד או שהמכנס לא הכי למעלה זה מטריד אותי לפגוש בחריץ שלו בסדר? אותי זה מטריד ולא מראה שבא לי לראות. האם בכוונה המבט שלי היה שם? ממש לא הייתי חוסכת את זה לעצמי באותה מידה יש לבוש אצל נשים שגורם לי להרגיש מוטרדת בלי קשר לפרמטיביות או שמרנות פשוט לא נעים לראות זהו.
אנונימית
מה איזה גבר סטרייט לא רוצה לראות בנות מתלבשות חשוף. לא בקטע מטריד אבל שיהיה יפה מסביבי. לא מתלונן בנות תעשו רק מה שטוב לכם! אין לי בעיה שתלכו עם בגדים שאני יכול לראות את הדברים שלכם דרכם!!
אנונימי
לגמרי מסכים איתך, אני טוען את זה שנים
אנונימי
ממש לא
ברור אחי, בנות איך אתן מרגישות סבבה עם זה שאתן לובשות ככה, איך???
שום לבוש לא מטריד כל עוד האיברים הפרטיים לא חשופים,שכל אחת תעשה מה שטוב לה.
למה אנשים פה כאלה צבועים ומתייפיפים??
אי אפשר כל רגע להסיט מבט תחשבו בהיגיון
לצאת עם בגדים חשופים שרואים דרכם הכל זה לא יפה ולא מכבד וכן זה מטריד

מתייחס גם לנשים וגם לגברים
אנונימית
אני שוטרת ומלא שוטרים שעבדתי איתם אמרו לי שזה מביך אותם להסתכל על בנות ככה ושזה לא עושה להם טוב.. שוטרים דתיים,חילוניים,דרוזיים
אנונימית
כן את צודקת זה מכשיל גברים
הם לא מבינות שגברים עומד להם מכל דבר אבל הם שמות פס כי חושבות שזה יפה לחשוף תגוף... אבל גברים מעריכים ורוצים בחורות צנועות לחתונה ולא פרוצות..
את צודקת
אנונימי
מה ? לא
זה כמו שגבר ילך בלי חולצה ברחוב ואגיד שזה מטריד אותי
יש ויש זה אינדיווידואלי אבל אם זה עושה לי טוב אז למה שלא אלך ככה
כן, יש כאלה שהולכות יותר מדיי חשוף כאילן הן בים מה קרה למה אני צריך לראות להם את כל החזה והתחת קצת צניעות לא תזיק. ולבנות שאומרות "אל תסתכל" נראה אתכן סבבה עם זה שגברים שהם לא בכושר הולכים בלי חולצה לידם. זה לא מראה מלבב.
לא כי אפשר לבחור אם להסתכל עליה או לא אבל אם מישהו מטריד מישהי היא לא מסוגלת לבחור וזו תחושה לא נעימה שתמיד תישאר איתה
אנונימית
שואל השאלה:
אי אפשר לבחור אם להסתכל אנחנו לא הולכים עם ראש ברצפה^
אנונימית
^אנחנו לא הולכים בתוך התחת שלה נכון? תסכל ישר פשוט