2 תשובות
לא .
לא עושים את זה בעיקרון
אבל לא קלטת את הסיטואציה את בן אדם זה קורה לכולם
בסדר גמור
לא עושים את זה בעיקרון
אבל לא קלטת את הסיטואציה את בן אדם זה קורה לכולם
בסדר גמור
לא אמורים לעשות את זה, לא שעשית בכוונה או משהו. זה לא בסדר או לא בסדר, פשוט תדעי לפעם הבאה.
באותו הנושא: