12 תשובות
כן יש אני אחת כזו
בטח שיש פשוט קשה למצוא בדור הקשה הזה
שואל השאלה:
מהצבא ומעלה זה מתחיל קצת להיות קשה
אנונימי
יש אחי אבל בטח ובטח שלא באתר הזה
תגדיר שריטה או דפקה?
אנונימית
שואל השאלה:
כאלה שמקבלות בלוק אחרי 2 דייטים , או מנסים בדייט הראשון להכניס אותן למיטה
אנונימי
שואל השאלה:
או כאלה שתמיד הן מסיימות כיזיזות אצל גברים
אנונימי
מה, למה אתה מאשים את אותן נשים בזה שגברים רוצים לנצל אותן ולזרוק? איך הן דפוקות עם שריטה ולא הגברים?
וואי תמיד תאשימו את הנשים בדפיקויות והחשיבה מהז*ן שלכם זה מדהים.
אנונימית
שואל השאלה:
למה לנשים אחרות הם לא עושים את זה בוא נשמע?
אנונימי
אתה יודע אפשר לשאול באותה מידה אם נשארו גברים בלי שריטה ודפקה במוח שלא מחפיצים נשים ומדרגים אותן להיות יזיזות לפי החשק של הז*ן שלהם?
זה דפקה של העם הגברי, לא של העם הנשי סליחה.
אל תאשים נשים בדפקה שלכם לז*ין כל מה שזז....
אנונימית
שואל השאלה:
גברים לא סתם מתחרמניםככה מהר מכל בחורה , אני מדבר מניסיון את מדקלמת מה ששמעת
אנונימי
אה אז בחורות שלא מחרמנות אתכן הן לא דפוקות עם שריטה במוח?
רק הבחורות שאתה חרמן עליהן?
אתה מבין אז שהבעיה בך?
מה בחורה אשמה שדווקא עליה אתה חרמן ולא על חברה שלה
ונגיד ששניהן חשופות אבל אתה חרמן רק על אחת מהן אז כביכול השניה לא שרוטה והיא כן נו באמת
אנונימית