8 תשובות
שואל השאלה:
^^ למה הציניות הזאת
מיותר
^^ למה הציניות הזאת
מיותר
אנונימית
כנראה יש לך
שואל השאלה:
^^ אבל זה לא ישתנה? תקשיבי אני רק רוצה להרים אותו טיפה ולהצר אותו מקדימה אוף
זה לא יקרה בהמשך?
^^ אבל זה לא ישתנה? תקשיבי אני רק רוצה להרים אותו טיפה ולהצר אותו מקדימה אוף
זה לא יקרה בהמשך?
אנונימית
שואל השאלה:
לי זה יפהה לי מתאים אף סולד ומרגיש לי שהוא ישר
ותודה
לי זה יפהה לי מתאים אף סולד ומרגיש לי שהוא ישר
ותודה
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת
צודקת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הרופא אמר שרוב הנפיחות יורדת אחרי שלושה חודשים והבנתי שהוא לא נהיה יותר סולד או קטן עם הזמן :((
אבל הרופא אמר שרוב הנפיחות יורדת אחרי שלושה חודשים והבנתי שהוא לא נהיה יותר סולד או קטן עם הזמן :((
אנונימית
להגיד תודה שהלך לך 15 אלף על ניתוח מוצלח
תתני לזה עוד זמן האף עדיין לא סיים את ההחלמה שלו.
באותו הנושא: