8 תשובות
נראה לי שבכיתה י אפשר לעשות קורס , יש לי חברים שעשו ככה
אה הבנתי מה שאלת
יש קורס על שנה אז תעשי אותו ותתחילי להתנדב קצת אחרי כולם זה בסדר
אהה לא קראתי נכון
לא נראנ לי שכבר אפשר הקורסים התחילו כבר ממזמן
משלימים את כל השעות החסרות בשנה הבאה
שואל השאלה:
איך עושים בי? הולכים לקורס של ט ומתנדבים ביא?
זה לא קורס לפי כיתות זה פשוט קורס
תעשי ותתנדבי ברגע שתוכלי