6 תשובות
תנדי אולי יביאו לך בכיתה י
אפשר לעשות קורס פרטי מגיל 15
לא
אפשר לעשות את הקורס בכיתה י אבל הוא כבר התחיל מזמן ולא יצטרפו אותך
גם אני רציתי אבל אין כבר אפשרות
תבדקי מול התחנה שליד הבית שלך אולי יקבלו אותך על חריגים, אם לא את יכולה לנסות שוב בגיל 18 לקורס חובשים.
יש כאלה שעושים בכיתה י
אנונימית