5 תשובות
לא
למה לא?
זה לא שאת צריכה להתאמן או להתכונן
זה פשוט לגשת ביום של הבגרות
זה לא שאת צריכה להתאמן או להתכונן
זה פשוט לגשת ביום של הבגרות
אין טעם באמת
לאא!
הל נה
באותו הנושא: