התחברות הרשמה

האם התפקידים המבוקשים בתקשוב (תוכניתן, מגן סייבר וכו') באמת שווים את השנתיים קבע והדין אישה כדין גבר?

האם זה באמת משתלם לי שירות כל כך ארוך?
26 במאי 2025, 11:06
גיוסחייליםתפקידיםחיל התקשוב    
2 תשובות
שואל השאלה:
חחח כנראה שלא נדע עד שלא נשרת
אנונימית
התפקיד הכי טוב הוא פס"י.
אין קבע כרגע גם
א
אנומימ
באותו הנושא:
מישהו פה התקבל לתפקיד בתקשוב?
דרגו את התפקידים האלה בתקשוב
איזה תפקיד בחיל התקשוב הכי כדאי:בודקת אמצעי תקשוב, תטר"ס,בודקת תוכנה או מפתחת לומדה?
ראיתי שיש מכינה לתקשוב לבנות שעברו/כמעט עברו וקיבלו תפקידים פחות טובים בתקשוב
איזה תפקיד מומלץ בתקשוב?
מה הסיכוי שקצין מיון ייתן לי תפקיד הדרכה פחות מבוקש כמו מדריכת תקשוב/ משקית חינוך?
איזה תפקיד הכי מעניין בתקשוב?
אפשרי לעבור מתפקיד בתקשוב שלא דורש קורס לכזה שכן כמו מנהל רשת?
אחת ולתמיד: מה התפקיד הכי טוב בתקשוב?
איזה בסיסי תקשוב טובים יש בצפון לתפקיד סמבצית תקשוב?
תפקידים בתקשוב וסייבר לרוב זה הרבה להיות מול המחשב?