11 תשובות
שואל השאלה:
אתה יכול להסביר בבקשה על פי מה דירגת?
ולמה שמל את דבאופס אחרי פס"י?
אתה יכול להסביר בבקשה על פי מה דירגת?
ולמה שמל את דבאופס אחרי פס"י?
אנונימית
כן זה ממש קשוח ממליצה לך לדבר אולי עם אנשים שכבר בשירות עצמו
שואל השאלה:
הבעיה בתכניתן זה שאת יכולה ליפול על שיבוץ לא טוב ואז זה משעמם במשך כמעט 5 שנים
ולהב מצוב זה ארוך בחצי שנה מתכניתן וזה סייבר מה שלא כל כל מעניין אותי אבל כביכול השם של היחידה נחשב כשווה
הבעיה בתכניתן זה שאת יכולה ליפול על שיבוץ לא טוב ואז זה משעמם במשך כמעט 5 שנים
ולהב מצוב זה ארוך בחצי שנה מתכניתן וזה סייבר מה שלא כל כל מעניין אותי אבל כביכול השם של היחידה נחשב כשווה
אנונימית
לדעתי להב מצוב או תוכניתן ממה שאני מכירה
שואל השאלה:
שירתת באחד מהתפקידים במקרה?
שירתת באחד מהתפקידים במקרה?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה תשתיות?
מה זה תשתיות?
אנונימית
בעיקרון זה תחזוקה של שרתים, ענן, חומרות...
זה נחשב לרוב פחות טוב כי לא מתכנתים שם כל כך אבל זה תפקיד חשוב וממה שהבנתי תוכניתנים בתפקידים האלה נהנים מהשירות שלהם
זה נחשב לרוב פחות טוב כי לא מתכנתים שם כל כך אבל זה תפקיד חשוב וממה שהבנתי תוכניתנים בתפקידים האלה נהנים מהשירות שלהם
אנונימית
^אני רק אתקן ואגיד שהרוב המוחלט של השיבוצים הוא לתפקידי פיתוח, אבל אפשר להגיע מקורס תכנות גם לתפקידים שעוסקים בתשתיות
אנונימית
שואל השאלה:
אה חחח כתוב שאתה בן 22 בגלל זה שאלתי
ומה התכניתים אומרים?
כי שמעתי שיש שיבוצים בודדים שהם שווים בתכניתן
אה חחח כתוב שאתה בן 22 בגלל זה שאלתי
ומה התכניתים אומרים?
כי שמעתי שיש שיבוצים בודדים שהם שווים בתכניתן
אנונימית
לא, גם לא מכירה את התפקידים האלה לעומק כל כך, מצטערת...
אנונימית
שואל השאלה:
את מכירה כאלה במקרה שבפס"י פריזמה או דבאופס?
את מכירה כאלה במקרה שבפס"י פריזמה או דבאופס?
אנונימית
באותו הנושא: