9 תשובות
בערב סבון וקרם פנים ובבוקר אותו דבר פלוס קרם הגנה
אנונימית
אין לי
פשוט חופפת עם מסיכה ושמפו ואחר כך מייבשת את השיער ושמה סירום
אני חופפת רגיל שהשמפו יהיה רק בקרקפת והמרכך יהיה בקצוות. לאחר מכן אני שמה קרם על השיער, גלייז, ג'ל ואז מוס. אני מייבשת אותו עם דיפיוזר, אני מעצבת את התלתלים עם מברשת מיוחדת אין לי שמץ איך קוראים לה
אה ואני גם לקחת כדורי ביוטן
חופפת יום כן יום לא עם שמפו ומרכך
ושמן לשיער כשהוא מתייבש
וואו כמה שחיכיתי לשאלה הזאת
חפיפה:
שמה שמן רוזמרין+מי רוזמרין
מחכה 3 וחצי שעות ואז מרטיבה ושמה מסכה לשיער ומחכה עוד חצי שעה
פעמיים שמפו
מרכך ומסתרקת כי יש לי שיער גלי
*הכל עם מים קרים*
אחרי החפיפה שמה שמן לשיער וסרום
עושה צמה ושמה בונט וישנה
אנונימית
אני שמה רוזמרין
חפיפה 2 בשבוע ( בקיץ 4 פעמיים כזה ) שמפו ומסכה לפעמיים גם מרכך שמנים פעם בשבוע
אין לי ממש שגרה. חופפת עם שמפו ומרכך ומסתרקת חחח נראה לי די רגיל